En väldigt trevlig helg.

Har precis tagit mig en otroligt god räkmacka. Först och främst har vi hittat en bil till mig! Mercedes 190E, röd som kommer förbli röd. Och man känner sig som en kung när man kör bilen! Går otroligt bra och jag älskar den!! Ska städa ur den någon dag framöver och tona lite rutor osv, sen är den fit for fight precis som jag! ;) Höhö! I fredags kom mitt körkort, och jag såg så otroligt arg ut, haha. Sällan man ser förbannat ut på såna bilder :)

Har idag gaddat och storstädat. Var planerat att ha ansiktsbehandling för Mary Kay här idag men blev avbokning i sista sekund så det blir vecka 23 istället!

Har nu bestämt mig för att jag kommer börja med gelenaglar så sitter nu och kikar lite på nätet efter det man behöver! Spännande!

Börjar bli lite orolig då jag vaknat väldigt ofta med sprängande tung huvudvärk på mornarna, idag har den aldrig gått över så sitter fortfarande med huvudvärken.. Pratade med sjukvårdsrådgivningen och jag skulle dricka mycket och blir det inge bättre ska jag ringa hälsocentralen..

I veckan blir det otroligt mycket jobb, kommer inte ha tid för något nöje nästan! På fredag åker jag och älskling till Falun och möter min famij där för att campa och gå på rock festival. Nice!
Nu tänker jag bara sätta mig och ta det lugnt, hoppas ni haft en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0