Hemkommen från en trevlig kväll med familj


Sitter nu hemma i soffan med lite huvudvärk men har haft en väldigt trevlig kväll med familj och älskling, tyvärr var inte systra med eftersom hon skulle grilla med vänner istället.

Iallafall så grillade vi lite fläskfilé och hade potatis sallad och strips till, otroligt gott! Satt ute hela kvällen och drack några goda cider som jag inte tidigare smakat, smakade väldigt bra iallafall! Såg på när deras valp fick dår-ryck och kutade runt hela gräsmattan efter att ha fått lite vatten på sig. Spelade lite boll med voffen, hoppade stutsmatta med brorsan och kollade på bilar med pappa! Ska nämligen få låna pengar av min käre farfar till en bil nu när jag klarar teorin :) Spännande! Kommer styla den lite invändigt och eventuellt lacka om, den kommer bli grym! Riktigt tjejig om man säger så ;) Självklart kommer ni få se.

Nu ska jag tvätta bort sminket och göra iordning lite och sedan hoppa i säng och glo på tv, hoppas på att mannen min kommer och myser med mig! Hoppas ni haft en lika trevlig kväll som jag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0