Klart man ska fira!


Sitter nu och väntar på att mannen min ska komma hem från jobbet, därefter ska vi piffa till oss lite och sedan bege oss till mina föräldrar för att grilla och fira min godkända uppkörning! Är lite smått nervös inför skrivningen på tisdag, men det ska gå bra tycker jag! Känner mig väldigt handikappad då jag glömde min vattenfasta eyeliner hemma hos Sandra och Jocke när vi var där på middag, känner mig alldeles naken utan den! Så nu fick det bli kajal, och det är ju verkligen inte snyggast i världen...Men det får duga så länge! Hoppas på att få tillbaka den i helgen! :)

Imorgon ska jag göra naglarna snygga, lääängtar!! Kommer även bild på hur lägenheten blev efter ommöbleringen. Måste dock ner i källarn med en massa saker först, så det får bli någon dag framöver !
Nu ska jag läsa lite teori tänkte jag, men ni får iallafall en bild på kvällens make, en väldigt ljus make med bara mineralfoundation eftersom vi ska sitta ute och njuta i solen! Lite mörkare läppar och mitt tappra försök med eyeliner av kajal.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0