Style afton och godkänd uppkörning!


Idag hade jag uppkörningen, den gick galant! Som rubriken lyder så blev jag godkänd! Blev dock lite chockerad då jag varken behövde köra start i backe, backa runt hörn eller fickparkera! Så fort jag kom hem bokade jag ny tid för teori provet eftersom man inte fick boka nytt förns uppkörning var gjord. Nu har jag iallafall nytt prov på tisdag klockan halv 9 på morgonen! Då ska jag klara det!

Har nu på kvällen varit på Style afton med mamma. Stog i annonsen i tidningen att det skulle vara modevisning bland annat. Var ingen modevisning alls. Kostade 60 kr inträde och det var inte värt det alls, förutom att jag förmodligen fått praktikplats på Bellisima, Eye for beauty, i Sandviken till hösten, roligt!

Jag ska nu snart hoppa i säng, jobb imorgon och sedan mys med älskling. Lördag blir det fullt upp, tatuera, sminka Julia inför födelsedags fest, åka och fixa naglarna och sedan åka till Julia igen för att vara med på festen, ojoj! Fullt upp, PLUS att vi har tvätt tid.. Men det får Thure sköta...

Förresten så kom Jehovas vittne och knackade på idag!! Åh stackarn blev så besviken när jag sa att jag inte trodde ett dugg på sånt. Dock sa han att anledningen till att jag inte trodde på det var för att jag var för ung och inte hade börjat fundera på vad jag ska tro på, haha!

Ja nu ska jag när som helst hoppa i säng, hejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0